23 september 2009

Un hombre susposo...

Som de spansktalende av leserne våre kan forstå utfra overskriften til dette innlegget, har vi vekslet ord med en noe "spesiell" herremann... Vel, ingenting å bekymre seg over, og det var da heller ikke så mange ord, men det som ble sagt var av sånn karakter at jeg ikke kan dy meg for å gjengi hendelsesforløpet! Det har ikke skjedd så mye de siste dagene (og derav diskrepansen fra tidligere lovnader om større bloggefrekvens...), annet enn lesing og oppgaveskriving! ...så kravene til innleggsinnhold synker med tilgjengelig bildemateriale (og vi lyktes dessverre ikke å forevige tilfellet som snart skal beskrives). Så til bloggens første bildeløse innlegg har jeg følgende å si: Beklager!

I kveldens mottiltak til gryende sult gikk vi ut for å spise, for anledningen på "G.C.B.", en billig restaurant med stort utvalg og bra kvalitet. Kelneren som betjente oss snakket overraskende godt engelsk, og kunne fortelle at han hadde en liten buisness med kontor på gatehjørnet, og fortsatte med følgende utsagn: "I got everything, and by everything I mean EVERYTHING. So, what would you like?", vi stopper sitatet der, for det var da jeg tenkte i mitt stille sinn: "Har du kaviar?". Jeg fikk meg dessverre ikke til å spørre, dels fordi han ikke så ut til typen å spøke med, dels fordi Anne har lovt å ta med en tube (og hun kommer på mandag), men det hadde unektelig vært morsomt å sette utsagnet på prøve! Det var selvfølgelig diverse rusmidler og/eller andre "tilfredsstillende" produkter han siktet til, men som sagt, jentene kommer på mandag!

Vel, akkurat så trivielt og bildeløst var dette innlegget. Imorgen begynner vi å bevege oss mot Bogotá, noe som forhåpentligvis vil bidra til mer innholdsrike kunngjøringer i neste innlegg!


Tekst: Martin

1 kommentar:

  1. Nå må vi snart få et bilde av jentene som er kommet ned, slik at vi vet at de kom trygt fram..

    SvarSlett